Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons heel makkelijk betalen via iDeal. Indien u hier niet uitkomt of indien u problemen ondervindt met deze betaalmethode dan kunt u ons even bellen op het nummer 06 11010259 en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.
Hoe weet ik dat mijn gegevens worden beschermd?
Ook wij hebben een hekel aan telemarketeers die ons storen tijdens het eten en ongewenste e-mails en post in onze brievenbussen stoppen. Daarom zullen wij nooit uw naam , e-mailadres , of dergelijke doorgeven aan iets of iemand (zelfs niet onder fysieke dwang!).
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik een nieuw wachtwoord?
Wanneer u bent vergeten wat uw wachtwoord was dan kunnen wij u een e-mail sturen met daarin een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw in kan stellen. Om te beginnen, klik hier.
Is het veilig om online te bestellen?
We maken gebruik van Secure Socket Layer ( SSL ) -encryptie om de veiligheid van uw gegevens te beschermen. Om te controleren of u veilig bent verbonden met onze beveiligde server checkt u de onderste rand van uw browservenster. Een gesloten slot of sleutel geeft aan dat alle communicatie tussen uw computer en onze server veilig is gecodeerd.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Wanneer kan ik mijn bestelling thuis verwachten?
Bestellingen die geplaatst zijn op maandag t/m zaterdag voor 15:00 worden dezelfde dag nog verzonden. In uw email vindt u een verzendbewijs met daarin het barcodenummer van uw pakketverzending. Met deze code kunt uw via Track&Trace bekijken waar uw pakketje zich bevindt.